Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Antoinette

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

04 Juni 2015 | Nederland, Molenhoek

Ik ben klaar voor vertrek. Bagage staat klaar. 35 kg en 7 kg handbagae, laptop en kleine handtas.
Vanmorgen in Mierlo geweest bij Gertie. Zij is zondag terug gekomen uit WestLombok. Zij heeft mij nog foto's laten zien en nog e.e.a. overgedragen. In ieder geval een paar gezinnen bezoeken die medisch en verpleegkundig ondersteunt zijn door haar. Een te vroeg geboren baby, iemand met ernstige brandwonden en iemand met nierstenen.

Ik ga voor stchting VLOK. Als je geinteresserd bent, ff googelen. Ik start op West Lombok en zal wegwijs worden gemaakt door Novi. Zij is een van de projectleiders vanuit de bevolking en de verbinding met VLOK.
De eerste dagen zal ik in de kliniek slapen die VLOK gebouwd heeft. Er is een gastenkamer in gemaakt.
Het doel is OostLombok, het dorp Ijobalit. Ik hoop daar een start te maken met een aantal projecten: naaiatelier, cursus engels en computercursus. Maar wie weet zijn er andere prioriteiten. Gertie is een middag geweest en de chairman weet dat ik kom. Ze verwachten mij en ik ben erg welkom.
Ik wil iedereen tot nu toe bedanken voor de hartverwarmende reacties. Ik voel me erg gesteund door familie, vrienden en kenissen. Ik heb ook een flink sponsor bedrag bij elkaar gespaard in het spaarvarken dat de laatste 6 weken bij ons op het toilet heeft gestaan. Ik houd jullie op de hoogte hoe het geld besteed wordt en zal het ook verwerken in het jaarverslag van VLOK.
Vanavond nog een bakkie koffie met ouders en schoonouders en morgenvroeg richting Schiphol.....

  • 04 Juni 2015 - 18:20

    Hans:

    Antoinette
    Heel veel plezier en natuurlijk ook veel succes. Lijkt me een geweldige ervaring om op te doen. Ik ga je volgen.

  • 04 Juni 2015 - 19:39

    Antoinette:

    Ik wens je een goede nachtrust, een hele goede reis en een fijne tijd in Lombok. Ik blijf je volgen.
    Hilda

  • 04 Juni 2015 - 21:50

    Jolanda En Frank:

    Hoi Antoinette,
    Wij wensen je heel veel succes met je werk in Lombok.
    Pas goed op jezelf, maak bijzondere momenten mee, en geniet ook van deze bijzondere belevenis.
    SUPER van je dat je dit werk gaat doen.
    Liefs,
    Jolanda en Frank

  • 04 Juni 2015 - 22:20

    Ina:

    Hoi Antoinette,
    Heel veel succes!!! Lekker slapen vannacht en een goeie reis.
    Ik ben trots op je!!
    Liefs Ina


  • 05 Juni 2015 - 00:12

    Gijs:

    Nou wat moet ik hier nog aan toe voegen? Ik vind het bewonderenswaardig wat je doet!
    Ik weet ook dat jij op jouw manier gaat genieten van dat wat je daar kan doen.
    Heel veel succes en net zoveel plezier gewenst.
    Groetjes Gijs

  • 05 Juni 2015 - 12:34

    Searske:

    Heel veel plezier en succes! Ik ga je volgen, Groet Searske

  • 05 Juni 2015 - 13:53

    De 'Poosjes':

    Lieve Antoinette,

    Een lange reis voor de boeg, maar wel naar een hele mooie ervaring met een prachtig initiatief.
    Heel veel mooie momenten gewenst en geniet ervan. Wij gaan je volgen!

    Liefs de 'Poosjes'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoinette

Avontuurlijk, humor, vrijheid, natuur, partner, 2 dochters, trainer/coach.

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 8428

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 13 Juli 2015

Lombok Ijobalit

Landen bezocht: