weer thuis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Antoinette Groot - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Antoinette

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

14 Juli 2015 | Indonesië, Senggigi

Gisteren zijn we na een reis van 32 uur in goede gezondheid en met een prima reis aangekomen in Molenhoek.
De terugreis was nog even spannend. Vrijdagmiddag waren we op gili Trawagan. Een heerlijke relaxdag met zwemmen, snorkelen, lunchen, gewoon eigenlijk niets doen. Ik hoorde een paar Nederlandse jongens praten over het vliegen. Toen hoorde wij van de uitbarsting van de vulkaan en dat al het vliegverkeer over Java stil lag. Ook de luchthaven waarvan wij zouden vertrekken op zondag was dicht. Oei!! We zijn meteen terug gegaan naar Lombok voor als we over land terug moesten naar Jakarta. (reis van 1500 km met boot, trein en bus, zaten we niet echt op te wachten)... we wilden echter zondag terug i.v.m. de diploma-uitreiking van Janneke donderdag.
Zaterdagochtend zijn we meteen naar Garuda gegaan en daar hoorde we dat de luchthavens die dag weer open zouden gaan. De verdere zaterdag is daardoor een fijne dag aan het zwembad geweest, lekker lezen en s`avonds hebben we gegeten met de mensen uit West-Lombok. Dat was heel gezellig. Veel waardering voor ons en iedereen wil dat ik, en liever nog met Marcel en Janneke (en ook onze andere dochter...Maartje) terugkom..
Zondag zijn om 10 uur (In Nederland was het toen 4 uur in de morgen) vertrokken. Toen we aankwamen bij de luchthaven hoorden we dat de luchthaven van Den Pasar opnieuw weer gesloten was. tjee... het zal toch niet dat ook Praya weer gaat sluiten. Maar gelukkig, om half 4 vlogen we richting Jakarta en toen we daar eenmaal waren wisten we dat het goed zou gaan. Na 7 uur wachten doorgevlogen naar Amsterdam in een vlucht van 14 uur. Om 12 uur Nederlandse tijd terug in Molenhoek...
Vannacht goed geslapen want we waren erg moe. Om 3 uur werd ik wakker en wist ik even niet waar ik was. Heel vreemd om te realiseren dat ik weer in mijn eigen bed lag en dat het Lombok avontuur voorbij is. Ik wil iedereen heel erg bedanken die mij de afgelopen maanden op wat voor een manier heeft bijgestaan. De belangstelling was hartverwarmend. Ik heb net al mijn stukjes op dit blog weer even doorgelezen en ik realiseerde me dat ik veel heb gedaan en meegemaakt. Mede door de support van jullie kijk ik met veel voldoening terug.....Liefs Antoinette

  • 14 Juli 2015 - 17:30

    Peer:

    heerlijk om anderen jaloers te maken met zo'n reis!
    ik zou zeker teruggaan met het hele gezin, want reizen en mensen ontmoeten en leren kennen is zo mooi. En je ziet dan dat we allemaal hetzelfde willen: gezondheid en geluk binnen de familie en vrienden. of je nu bruin, geel, wit, moslim, christen of wat dan ook bent.

  • 14 Juli 2015 - 19:00

    Marja:

    welkom thuis! Fijn dat jullie weer veilig en gezond in Molenhoek zijn aangekomen.
    Tot gauw in levende lijve en dank voor je verslagen zodat we mee konden genieten!
    lieve groet,
    Marja

  • 14 Juli 2015 - 20:27

    Jolanda En Frank:

    WELKOM thuis Antoinette, Marcel en Janneke !!
    Bedankt voor al je verslagen en was leuk om je te volgen.
    Fijn dat jullie weer in Molenhoek zijn !
    Tot gauw!

  • 14 Juli 2015 - 20:58

    Jenny:

    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Wat een mooi en verrijkend avontuur, voor jou en voor jullie samen; een hartverwarmende belevenis. Fijn om daarvan een beetje getuige te zijn... Liefs & tot gauw

  • 14 Juli 2015 - 21:08

    Clasien:

    Netje, gewoon fijn dat jullie er weer zijn en terug kunnen kijken op iets heel moois. lieve groet Clasien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoinette

Avontuurlijk, humor, vrijheid, natuur, partner, 2 dochters, trainer/coach.

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 1307
Totaal aantal bezoekers 8409

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 13 Juli 2015

Lombok Ijobalit

Landen bezocht: